צילום טיולים בארץ

צלם מלווה לטיולי חברות
טיולי משפחות ופרטיים

לפרטים והצעת מחיר

"התיעוד בשבילי הוא זכות גדולה להקפיא רגע בחיים לטובת החיים ולהעצמתם"

הסיפוק וההנאה שלי בצילום נובע מתוך הרצון והחשיבות של תיעוד, והעוצמה שבו עבור העולם, עבור כולם.

כשאתם יוצאים לטיול בארץ, טיול רגלי או ברכב, טיול עם כמה חברים או קבוצה מאורגנת, טיול ג'יפים או מחנה אוהלים, אתם רוצים להיות נוכחים בטיול עצמו.

פעולת הצילום פשוטה וקלה ולכאורה אינה דורשת דבר, ותמיד אפשר "לשלוף" את הטלפון הנייד ולצלם כמה תמונות. נכון ולפעמים זה מספיק.

כצלם טיולים, אני רואה את הערך המוסף בשירות כדבר ייחודי ומיוחד שמאפשר בראש ובראשונה למטיילים להינות במאה אחוז מהטיול (גם כאשר במהלכו המטיילים עדיין מצלמים על פי רצונם) תוך ידיעה שהטיול מתועד ונרשם במצלמה מקצועית והזיכרון והחוויות יהיו זמינים לנצח בצורה איכותית ומסודרת אחרי הטיול.

האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות, בטיול ועל פי אופיו, אני אשתמש בציוד מתאים ולעיתים גם אספק למטיילים מצלמה מיוחדת לקבלת זוית מיוחדת נוספת מהטיול, זאת כמובן לפי דרישה ולפי אופי הטיול והמטיילים.

צילום טיול בארץ אפשרי לכל סוג טיול, בהם טיולים "רגועים" וטיולי אקסטרים (צילום טיול רגלי, צילום טיול ג'יפים, צילום טיול אופניים, צילום טיול מאורגן, צילום טיול משפחתי וכד'..).

צילום טיולים בארץ
להעצים ולתעד את החוויה לתמיד

צילום טיול בארץ כולל

  • צילום הטיול (חד יומי או יותר).
  • צלם + ציוד + ציוד נוסף לטובת זויות צילום מיוחדות (במידת הצורך).
  • עריכת התמונות (ביחד נקבע כמה תמונות בדיוק).
  • סידור אלבום (דיגיטאלי /פיזי או שניהם).

עלות השירות

עלות השירות תלויה בצורך הספציפי, בגורמים כמו: אופי הטיול, אורכו, כמות המטיילים והתוצרים הסופיים הרצויים (אלבומי התמונות). על הכל נשוחח ואת הכל נסכם לפני היציאה לדרך.

צילום טיולים בארץ